امروز از کسی می نویسم که خیلی دلتنگشم بیشتر از همیشه :(
امروز از کسی می نویسم که خیلی دلتنگشم بیشتر از همیشه :(




یعقوب یادم داده  ، وقتی عشقت  کنارت نیست

کوری بهتره از دیدن . . .





همیشه میگن سر بی گناه تا پای دار میره

ولی بالای دار نمیره

ولی تا حالا کسی فکر کرده تا پای دار رفتن

برای بی گناه

از صدتا مرگ بدتره؟؟؟
وقتی عطر تنت را میخواهم به باد هم التماس میکنم خدا که جای خود دارد.






جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نداره، پس عمری که بی تو می گذرد مرگیست به نام زندگی
“دلتنگ” شده ام! 
هم برای تو هم، برای دیروزهایی که “باتو”سرکردم…





میدونی غربت یعنی چی
یعنی ندیدن نگاهی که دوسش داری






گفتی که دستامو بگیر گفتم میگیرم گفتی که از عشقم بمیر گفتم میمیرم ولی با همه دلتنگی هام کنارم نموندیو رفتی. اگه بدونی چقدر دلم تنگه…

بیادتم
به قول”دکترشریعتی”
شاهدی ندارم جزکوچه پس کوچه های دلم…




هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست
هی معشوقه ی من سلامتی؟



خیالت همیشه هست اما امروز دلم خودت را میخواست نه خیالت را…

دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند…
به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم؟!






دلم یک دنیا تنهایی می خواهد
با یک عالمه تو
وتمام گوشه کنارهای آغوشت…






ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ…
ﺭﻭﺯﯼ…
ﯾﮏ ﺟﺎﯾﯽ…
ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ…
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻫﻢ،
ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﯾﮏ ﻏﺮﯾﺒﻪ،ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ







برگرد….. بگو توهم به کسی دل نبستی….





سرم راشایددیگران در نبودنت گرم کنند، دلم راهرگز..






ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺑﺮ ﮔﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﺳﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ ﻫﺮ ﭼﯽ ﮐﻪ
ﻫﺴﺘﯽ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﮐﻨﺎﺭﺗﻢ….
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻬﺘﺮﯾﻨﻢ…..







دلتنگی مرض عجیبی است،آدم را،آرام،آرام،ناآرام میکند..










نمی شود کسى را فراموش کرد که با بودنش حتى خودت راهم فراموش میکنى…






نمیشه باور تو چقدر دلم تنگ شده
وقتی که نیستی انگار زندگی بی رنگ شده







واحد دلتنگی… بغله…
همین الان… هزار و صد بغل… دل تنگتم..







با مداد کودکی ام مینویسم “دلتنگم”چون هیچگاه حس کودکی دروغ نمی‌گوید…






خداااااااا 


[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:43 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 487 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<